google ads fiókkezelés

Megtérülésalapú kampányainkkal gazdaságosan érheted el vásárlóidat, építheted márkád!

A Google Ads (korábban AdWords) jelenleg a legésszerűbb online hirdetési felület a legtöbb vállalkozás számára.

Olyan embereket juttatunk weboldaladra, akik épp a tiedhez hasonló céget keresnek, tehát megvan bennük az alapvető vásárlási szándék. Az eredmények könnyedén mérhetőek és értelmezhetőek, a költségek pontosan kontrollálhatóak.

Hogyan működik?

Üzleti célok tisztázása, kulcsszóvizsgálat
Megismerjük, hogy milyen ügyfelekre van a cégednek szüksége, hogyan keresnek, milyen honlapokon járnak. Megállapítjuk, hogy hogyan és milyen áron tudjuk elérni őket.

Honlap audit, érkezőoldalak igazítása a kulcsszavakhoz
Hatékony kampányhoz jó honlappal kell rendelkezned, amely teljesíti látogatóid és a Google elvárásait. Segítünk a hirdetési célokhoz igazítani honlapod.

Technikai beállítások, mérések
Konfiguráljuk a fiókod, hogy később minden adat a helyére kerüljön.

Hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
Kulcsszócsoportokat alkotunk, megírjuk a hirdetésszövegeket.

Folyamatos optimalizálás
Heti rendszerességgel felülvizsgáljuk a fiókod, az eredmények alapján optimalizáljuk a hirdetések megjelenését.

Heti/havi riportok, konzultáció
Rendszeres jelentéseket küldünk, amelyből egyszerűen kiolvashatod az eredményeket, amit közösen kielemzünk.

Keresőhálózat: Megjelenés a Google keresőjében

Lehetőséged van arra, hogy a keresési találatokkal megegyező megjelenésű, hirdetett találatokat helyezz el a Google keresőlistáján. Jelenleg 4 db AdWords hirdetés szerepelhet az “igazi” első találat felett. Egy jól felépített kampánnyal ilyen módon megszerezheted a kattintások akár 30%-át.

A legtöbb kisvállalkozás számára – a kezdetben erősebb online jelenlétű versenytársak miatt – rövidtávon elérhetetlen cél a kereső első oldalán szerepelni a releváns kulcsszavakra. Erre a problémára is megoldást nyújt a Google Ads. Egy kampány felállítása néhány nap alatt elkészül, míg az első oldalas SEO eredmény elérése hosszú hónapokig is tarthat.

Példa:
B2C vállalkozásod árai versenyképesek, de nincs elég látogató az webáruházadban. A Keresőhálózat hirdetései által olyan látogatókat irányíthatsz áruházadba, akik keresési kifejezéseik alapján nálad megvásárolható termékeket keresnek.

Display hálózat: Hirdetés más weboldalakon, hírportálokon

Nagy látogatottságú weboldalakon, hírportálokon, mobil applikációkban tudjuk megjeleníteni hirdetésed. A célközönség egészen pontosan meghatározható demográfiai szempontok és érdeklődés alapján. Ezen felül az is kontrollálható, hogy melyik konkrét weboldalakon jelenjen meg a hirdetés, milyen témájú cikkek környezetében.

Példa:
B2B területen tevékenykedő vállalkozóként cégvezetőket szeretnél elérni. A Display hálózaton lehetőség van rá, hogy olyan weboldalakon jelenítsük meg hirdetésed, amelyeket jellemzően cégvezetők látogatnak. Pl. pályázatokkal, HR-rel, vállalkozás finanszírozással foglalkozó portálok.

eredmények?

A weboldaladban elhelyezett követőkódok segítségével pontosan tudjuk mérni azt, hogy hányan kértek tőled árajánlatot, vagy hányan vásároltak és milyen értékben a webáruházadból. Nehezebben mérhető területek (pl. egyedi áras szolgáltatás) esetében szorosabb együttműködésre van szükség. Bizonyos szinten ismernünk kell az üzletpolitikád, tudnunk kell, hogy mennyi marketingköltséget ér meg neked egy új ügyféljelölt megszerzése.

Az eredményekről minden esetben könnyedén értelmezhető riportot küldünk. A kimutatás tartalmazza, hogy milyen befektetés által milyen eredményeket értünk el.

mennyibe kerül?

Az AdWords egy pay-per-click rendszer, azaz a hirdetéseidre történő kattintások alapján történik az elszámolás. Egy kattintás díját, a hirdetők közötti verseny határozza meg, ami iparáganként, kulcsszavanként, időszakonként más-más összeget jelent. Napi szinten meghatározható, hogy maximálisan mennyit vagy hajlandó költeni.

A Googlenek fizetendő összegen kívül a fiókkezelés havidíját kell ügynökségünk felé rendezni. A fiókkezelés díja minden esetben a fiók várható komplexitásától függően egyedileg kerül megállapításra.

lenne egy projekted?

Írd le, hogy miben segíthetünk és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot a feladatok pontosításához!

Miért szeretnél velünk kapcsolatba lépni?

tovább

Áruld el nekünk a neved:

Kérlek áruld el nekünk a neved!

tovább

Szia !
Van e-mail címed?

Erre a címre sajnos nem fogunk tudni válaszolni neked. :(

tovább

Szükségünk lesz a telefonszámodra is:

Ezen a számon nem valószínű, hogy elérnénk. :(

tovább

Mesélj nekünk a projektről!

Tudnál még írni róla egy kicsit?

Elküldöm

Egy kis segítség, ha elakadnál

  • Mit érdemes tudnunk rólatok?
  • Mi a szóban forgó projekt célja?
  • Milyen feladatokban számítassz ránk?
  • Határidő, költségvetés?