Elhivatott márkák
Integrált szakértelem
Az alábbi feladatok megvalósításában szakképzett, összeszokott, egymást támogató csapatunkkal dolgozhatsz együtt.
Eszköztárunk különböző elemeit önállóan vagy rendszerbe szervezve veheted igénybe.
Bevált nemzetközi márkaépítési modelleket és piackutatási módszereket használunk. Az így kapott adatoknak és az alkalmazott módszereknek, analitikus, kritikus szemléletünknek köszönhetjük a megalapozott stratégiát.
Kezeink között a brand életre kel, a színvonalas és tartalmas megjelenés meggyőzőereje nő, így az elköteleződés könnyűvé válik.
A márkaesszencia meghatározásához szükséges információk feltárása szakmai workshopjainkon történik, ahol megismerheted márkád személyiségét és a benne rejlő potenciált.
Változatos iparágak számára tervezünk és fejlesztünk B2C és B2B honlapokat, komplex üzleti és felhasználói igényekre épülő portálokat. Munkáinkat üzleti stratégia mentén, eredményorientáltan valósítjuk meg.
- B2B/B2C weboldal
- WordPress fejlesztés
- Egyedi digitális megoldás
- Bérelhető rendszerek
- Külső eszközök integrációja (ERP, CRM, tömeges kommunikáció)
Amikor a márka arcát közvetítjük, hitelességre építünk, a stílust pedig az elérni kívánt célközönséghez igazítjuk – ez segíti elköteleződést, erős jelenlétet és releváns követőtábort épít.
A jelenlétet a kommunikációs célok szerint tervezzük ütemezve, előre egyeztetett vizuális keretek, témakörök és ötletek alapján.
Kampány során a szakterületed megismerése, a potenciális perszónák motivációinak feltárása kijelöli az irányt, hogy pontos célzással és hatékony üzenetettel eredményesen érjük el a célközönséged a releváns csatornákon: Facebook, Instagram, Google Ads, LinkedIn, TikTok.
Kiemelt kampánykezelési tapasztalattal rendelkezünk a következő területeken:
- Toborzás
- B2B ügyfélszerzés
- Oktatásszervezés
- Ipari területek
Újdonságkutatás